8 godz.

Celem szkolenia jest edukacja uczestników z zakresu pracy managera artystycznego i współpracy z różnymi kontrahentami, w tym agencjami eventowymi. Podczas szkolenia istotne jest nabycie wiedzy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jak również o budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem. Szkolenie pozwala uzyskać umiejętność pracy z artystami oraz planowania promocji i tras.

Adresaci szkolenia:

  • Osoby rozpoczynające pracę w impresariatach, managementach i firmach fonograficznych
  • Osoby chcące założyć własną agencję artystyczną
  • Osoby współpracujące z artystami i impresariatami podczas eventów, chcących tworzyć udane kontakty biznesowe

Program szkolenia:

  1. Manager artystów
  2. Aspekty prawne
  3. Budowanie wizerunku artysty
  4. Reklama i akcje społeczne a wizerunek artysty
  5. Media – miejsce promocji, miejsce sprzedaży, miejsce porażek
  6. Współpraca z kontrahentami
  7. Realizacja koncertu
  8. Na backstage’u eventowym
  9. Płyta – od kompozycji do masteringu
  10. Partnerzy – po co logo na płytach i plakatach?
  11. Płyta – od masteringu do sklepowych półek

 

Korzyści z ukończenia szkolenia:

Potwierdzeniem posiadanych kompetencji będzie otrzymanie zaświadczenia ukończenia szkolenia.