Cel kształcenia:
Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wzbogacić działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii. Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennej pracy.
Adresaci kursu:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które będą zajmowały się budowaniem wizerunku firmy w mediach społecznościowych.
Program kursu:
- Media społecznościowe – nowy standard komunikacji.
- Jak odpowiednio dobrać efektywne kanały komunikacji w Internecie?
- Jak skutecznie porozumiewać się w Internecie?
- Każdy chce być na Facebooku – nie każdy robi to mądrze.
- Piszemy bloga, którego wszyscy chcą czytać.
- Mikroblogi (nie) dla wszystkich.
- Jak działać na forach internetowych, aby klienci nas kochali?
- Masz wiadomość – podstawy skutecznego e-mail marketingu w ujęciu społecznościowym.
- Społeczność w ruchu – mobilne technologie w służbie social media.
- Pracownik firmy w mediach społecznościowych.
- Wyciągamy wnioski – czyli jak sprawdzić, czy nasze działania przynoszą zamierzone korzyści?
Liczba godzin: 16
Koszt kursu: 2500 zł
Zapewniamy:
- materiały szkoleniowe,
- wyposażone sale,
- kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu MEN,
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.