Uncategorized

Cel kształcenia:

Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wzbogacić działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii. Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennej pracy.

 

Adresaci kursu:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które będą zajmowały się budowaniem wizerunku firmy w mediach społecznościowych.

 

Program kursu:

  1. Media społecznościowe – nowy standard komunikacji.
  2. Jak odpowiednio dobrać efektywne kanały komunikacji w Internecie?
  3. Jak skutecznie porozumiewać się w Internecie?
  4. Każdy chce być na Facebooku – nie każdy robi to mądrze.
  5. Piszemy bloga, którego wszyscy chcą czytać.
  6. Mikroblogi (nie) dla wszystkich.
  7. Jak działać na forach internetowych, aby klienci nas kochali?
  8. Masz wiadomość – podstawy skutecznego e-mail marketingu w ujęciu społecznościowym.
  9. Społeczność w ruchu – mobilne technologie w służbie social media.
  10. Pracownik firmy w mediach społecznościowych.
  11. Wyciągamy wnioski – czyli jak sprawdzić, czy nasze działania przynoszą zamierzone korzyści?

 

Liczba godzin: 16

Koszt kursu: 2500 zł

 

Zapewniamy:

  • materiały szkoleniowe,
  • wyposażone sale,
  • kameralne grupy.

 

Po kursie uczestnik otrzymuje:

  • zaświadczenie o ukończeniu kursu MEN,
  • certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
  • certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.