Cel kształcenia:
zapoznanie słuchaczy z problematyką zaburzeń integracji sensorycznej wśród dzieci oraz nabycie umiejętności ich diagnozy u dzieci z różnymi problemami zdrowotnymi, rozwojowymi i trudnościami w funkcjonowaniu, zachowaniu i nauce
Adresaci kursu:
Pedagodzy, psycholodzy, lekarze, będący pracownikami poradni psychologiczno-pedagogicznej, żłóbków, szkół masowych i specjalnych, ośrodków wspierania rozwoju, wczesnej interwencji, ośrodków rehabilitacji i poradni zdrowia, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o problematykę zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci, a przede wszystkim nabyć umiejętność diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej. Kurs kończy się egzaminem dającym kwalifikacje do wstępnej diagnozy zaburzeń SI, sporządzania opinii stanowiących podstawę dla terapeutów SI.
Program kursu:
- Wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej.
- Rozwój dziecka a integracja sensoryczna.
- Charakterystyczne zaburzenia integracji sensorycznej.
- Kwestionariusze do oceny dysfunkcji IS dzieci.
- Próby kliniczne.
- Testy do badania integracji sensorycznej.
- Zajęcia praktyczne.
- Egzamin
Kurs obejmuje wykłady i zajęcia warsztatowe w celu zdobycia przez uczestników wiedzy i nabycia praktycznych umiejętności w zakresie omawianego tematu.
Liczba godzin: 20h
Koszt: 550 zł
Zapewniamy:
- materiały szkoleniowe,
- wyposażone sale,
- kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN)
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł