Cel kształcenia
Zdobycie praktycznej umiejętności pozyskiwania nowych klientów z wykorzystaniem narzędzi e-commerce, a także rozwój kompetencji, zwiększenie skuteczności i umiejętności sprzedażowych.
Adresaci kursu
Kurs adresowany jest zarówno dla osób, które planują otworzyć sklep, jak również dla tych, które już taki posiadają, ale nie są zadowolone z wyników sprzedaży. Szczególnie polecamy je dla: właścicieli sklepów, osób planujących otworzyć sklep, szefów sprzedaży, właścicieli firm, handlowców.
Program kursu:
- Strategia sprzedaży – jak się wyróżnić w tłumie.
- Jak zbudować samemu sklep lub stronę.
- Słowa kluczowe, które sprzedają.
- Samodzielna obsługa Google Adwords.
- Samodzielna obsługa Facebook Ads.
- Budowa bazy maili.
- Skuteczne wysyłanie newsletterów.
Liczba godzin: 8
Koszt kursu: 1200 zł
Zapewniamy:
- materiały szkoleniowe,
- wyposażone sale,
- kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu MEN,
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.