Uncategorized

Cel kształcenia

Zdobycie praktycznej umiejętności pozyskiwania nowych klientów z wykorzystaniem narzędzi e-commerce, a także rozwój kompetencji, zwiększenie skuteczności i umiejętności sprzedażowych.

 

Adresaci kursu

Kurs adresowany jest zarówno dla osób, które planują otworzyć sklep, jak również dla tych, które już taki posiadają, ale nie są zadowolone z wyników sprzedaży. Szczególnie polecamy je dla: właścicieli sklepów, osób planujących otworzyć sklep, szefów sprzedaży, właścicieli firm, handlowców.

 

Program kursu:

  1. Strategia sprzedaży – jak się wyróżnić w tłumie.
  2. Jak zbudować samemu sklep lub stronę.
  3. Słowa kluczowe, które sprzedają.
  4. Samodzielna obsługa Google Adwords.
  5. Samodzielna obsługa Facebook Ads.
  6. Budowa bazy maili.
  7. Skuteczne wysyłanie newsletterów.

 

Liczba godzin: 8 

Koszt kursu: 1200 zł

 

Zapewniamy:

  • materiały szkoleniowe,
  • wyposażone sale,
  • kameralne grupy.

 

Po kursie uczestnik otrzymuje:

  • zaświadczenie o ukończeniu kursu MEN,
  • certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
  • certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.