Cel kursu:
Kursant dowie się jak założyć i efektywnie prowadzić zarówno prywatny (osobisty), jak i firmowy fanpage na Facebooku. Pozna budowanie wizerunku marki, oraz zdobędzie informacje, w jaki sposób można zwiększyć sprzedaż darmowymi sposobami. Zasięgnie wiedzy, w jaki rodzaj promocji będzie odpowiedni, by dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Oprócz tego zyska pojęcie na temat skutecznego komunikowania się z reklamodawcami.
Efekty kształcenia:
- Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet, oraz wad
- Odkrycie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych
- Zdolność analizowania efektów działań w social mediach
- Oddzielanie dobrych i złych praktyk komunikacyjnych w social mediach
Adresaci:
Jest to szkolenie dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawowe narzędzia i aplikacje wykorzystywane w prowadzeniu profili na Facebooku/ Instagramie. Skierowane jest ono również do właścicieli mających swoje przedsiębiorstwa, chcących zwiększyć swoje zasięgi w mediach społecznościowych, tym samym pozyskując nowych klientów.
Program szkolenia:
- Podstawowe informacje: Obsługa Facebook / Instagram
- Różnice między rodzajami i formatami postów na Facebook / Instagram (wielkości, treści)
- Angażowanie odbiorców – jak swoje działania dopasować do obu profili (firmowego i prywatnego na obu portalach)
- Promowanie/marketing:
- Docieranie do nowych odbiorców – wykorzystywanie reklam płatnych, forów, grup
- Jak dodawać posty? Wykorzystanie Menegera firmy i Creatora Studio
- Gdzie tworzyć posty? Bezpłatne narzędzia – bez konieczności obsługi Photoshopa!
- Skąd czerpać inspiracje na posty?
- Sztuka sprzedaży – jak pisać żeby inni chcieli czytać
- Podstawowe techniki copywriterskie – co uwzględniać w opisach
- Podstawowe formuły pisania – AIDA, „4P”, RE-FRAMING – ćwiczenia praktyczne
- Teksty przydatne w branży nieruchomości, jak przebić się opisem przez inne oferty
- Relacje (na Instagramie określane mianem ,,stories”)
- Dlaczego są tak ważne?
- Co na nich umieszczać?
- Gdzie tworzyć relacje?
- Wyróżnione relacje (jak je zapisywać i wyszukiwać)
- Bezpłatne narzędzia do tworzenia relacji
- Zdjęcia
- Jak fotografować telefonem ujęcia, które na dłużej zatrzymują uwagę odbiorców?
- Dbałość o poprawne kadrowanie
- Narzędzia i aplikacje ułatwiające przerabianie, upiększanie, retuszowanie zdjęć
Czas trwania: 8h
Cena:899 zł
Zapewniamy:
– materiały szkoleniowe,
– wyposażone sale,
– kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
– zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),
– certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
– certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.