Nowości

Cel kursu:

Kursant dowie się jak założyć i efektywnie prowadzić zarówno prywatny (osobisty), jak i firmowy fanpage na Facebooku. Pozna budowanie wizerunku marki, oraz zdobędzie informacje, w jaki sposób można zwiększyć sprzedaż darmowymi sposobami. Zasięgnie wiedzy, w jaki rodzaj promocji będzie odpowiedni, by dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Oprócz tego zyska pojęcie na temat skutecznego komunikowania się z reklamodawcami.

 

Efekty kształcenia:

  • Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet, oraz wad
  • Odkrycie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych
  • Zdolność analizowania efektów działań w social mediach
  • Oddzielanie dobrych i złych praktyk komunikacyjnych w social mediach

 

Adresaci:

Jest to szkolenie dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawowe narzędzia i aplikacje wykorzystywane w prowadzeniu profili na Facebooku/ Instagramie. Skierowane jest ono również do właścicieli mających swoje przedsiębiorstwa, chcących zwiększyć swoje zasięgi w mediach społecznościowych, tym samym pozyskując nowych klientów.

 

Program szkolenia:

 

  1. Podstawowe informacje: Obsługa Facebook / Instagram
  • Różnice między rodzajami i formatami postów na Facebook / Instagram (wielkości, treści)
  • Angażowanie odbiorców – jak swoje działania dopasować do obu profili (firmowego i prywatnego na obu portalach)

 

  1. Promowanie/marketing:
  • Docieranie do nowych odbiorców – wykorzystywanie reklam płatnych, forów, grup
  • Jak dodawać posty? Wykorzystanie Menegera firmy i Creatora Studio
  • Gdzie tworzyć posty? Bezpłatne narzędzia – bez konieczności obsługi Photoshopa!
  • Skąd czerpać inspiracje na posty?

 

  1. Sztuka sprzedaży – jak pisać żeby inni chcieli czytać
  • Podstawowe techniki copywriterskie – co uwzględniać w opisach
  • Podstawowe formuły pisania – AIDA, „4P”, RE-FRAMING – ćwiczenia praktyczne
  • Teksty przydatne w branży nieruchomości, jak przebić się opisem przez inne oferty
  1. Relacje (na Instagramie określane mianem ,,stories”)
  • Dlaczego są tak ważne?
  • Co na nich umieszczać?
  • Gdzie tworzyć relacje?
  • Wyróżnione relacje (jak je zapisywać i wyszukiwać)
  • Bezpłatne narzędzia do tworzenia relacji

 

  1. Zdjęcia
  • Jak fotografować telefonem ujęcia, które na dłużej zatrzymują uwagę odbiorców?
  • Dbałość o poprawne kadrowanie
  • Narzędzia i aplikacje ułatwiające przerabianie, upiększanie, retuszowanie zdjęć

 

Czas trwania: 8h

Cena:899 zł

Zapewniamy:

– materiały szkoleniowe,

– wyposażone sale,

– kameralne grupy.

Po kursie uczestnik otrzymuje:

– zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),

– certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,

– certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.