CELE:
Celem szkolenia jest edukacja uczestników z zakresu pracy managera artystycznego i współpracy z różnymi kontrahentami, w tym agencjami eventowymi. Podczas szkolenia istotne jest nabycie wiedzy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jak również o budowaniu i zarządzaniu wizerunkiem. Szkolenie pozwala uzyskać umiejętność pracy z artystami oraz planowania promocji i tras.
ADRESACI:
- Osoby rozpoczynające pracę w impresariatach, managementach i firmach fonograficznych
- Osoby chcące założyć własną agencję artystyczną
- Osoby współpracujące z artystami i impresariatami podczas eventów, chcących tworzyć udane kontakty biznesowe
PROGRAM:
- Manager artystów
- Aspekty prawne
- Budowanie wizerunku artysty
- Reklama i akcje społeczne a wizerunek artysty
- Media – miejsce promocji, miejsce sprzedaży, miejsce porażek
- Współpraca z kontrahentami
- Realizacja koncertu
- Na backstage’u eventowym
- Płyta – od kompozycji do masteringu
- Partnerzy – po co logo na płytach i plakatach?
- Płyta – od masteringu do sklepowych półek
CENA: 800zł
ILOŚĆ GODZIN: 8h
ZAPEWNIAMY:
- kompletne materiały szkoleniowe
- dobrze wyposażone sale dydaktyczne
- kameralne grupy
PO KURSIE UCZESTNIK OTRZYMUJE:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.