Szkolenie ma na celu zbudowanie postawy uczestników polegającej na:
- przekonaniu, że odstępstwo od standardów generuje straty i niekorzystnie wpływa zarówno na sprzedawcę, jak i jego środowisko pracy;
- przekonaniu, że stosowanie standardów jest najlepszym sposobem na realizację powierzonych zadań;
- zrozumieniu, że profesjonalny sprzedawca nieustannie podejmuje próby sprzedażowe, w które nieodzownie wpisana jest odmowa ze strony kupującego;
- pozytywnym nastawieniu do oczekiwanych rezultatów oraz eliminacji złożeń i przekonań negatywnie wpływających na skuteczność, np. „to dla niego za drogo”, „na pewno nie kupi”;
- przekonaniu, że klienci podejmują decyzję w sposób nieracjonalny i emocjonalny,
co stwarza olbrzymie pole do działania dla profesjonalnego sprzedawcy; - przekonaniu w zakresie tego, że stosowanie technik opartych o reguły wpływu społecznego idzie w parze z etycznym i profesjonalnym realizowaniem się z zawodzie sprzedawcy;
- zmianie spojrzenia na proces zakupowy z perspektywy najważniejszej osoby w firmie, czyli klienta.
Program szkolenia:
► MODUŁ I.
- Procedury i standardy. Kto zyskuje i traci na ich stosowaniu? Konsekwencje łamania zakontraktowanych zasad.
- Determinanty sukcesu sklepów mięsno-wędliniarskich. Dlaczego klienci wybierają jedne sklepy, a omijają inne?
- Liczba prób i statystyka – jak powtarzalność i realizacja standardów wpływają na wyniki sprzedawców.
► MODUŁ II.
- Sprzedaż i sprzedawca – czym naprawdę jest proces sprzedażowy i co wyróżnia prawdziwych sprzedawców.
- Postawa sprzedawcy sklepu mięsno-wędliniarskiego. Jak nasze przekonania wpływają na podejmowane działania i sposób komunikowania się z otoczeniem.
- Racjonalni vs emocjonalni – czym kierują się kupujący i jak wykorzystać wiedzę na temat procesów podejmowanych przez nich decyzji.
- Perswazja vs manipulacje – proste i skuteczne narzędzia etycznych sprzedawców.
► MODUŁ III.
- Cross-selling i up-selling – narzędzia zwiększające wartość transakcji.
- Sukces, brak sukcesu i porażka – jak sposób myślenia na temat swoich działań mogą zwiększyć skuteczność i wzmocnić sprzedawcę.
- Odmowa, czyli NIE ze strony klienta jako nieodzowny element procesu sprzedaży.
Zapewniamy:
– zaświadczenie MEN potwierdzające ukończenie kursu,
– materiały szkoleniowe,
– wyposażone sale.
Czas trwania: 6 godz. (szkolenie jednodniowe).
Cena: 990 zł.