1.Korzyści dla uczestników:
- Zdobycie informacji na temat własnych uwarunkowań wspierających i utrudniających skuteczną komunikację.
- Kreowanie wśród Uczestników kultury otwartej komunikacji interpersonalnej
- Zdobycie umiejętności rozwiązywania konfliktów przy wykorzystaniu narzędzi komunikacyjnych
- Zdobycie umiejętności precyzyjnego przekazywania informacji zwrotnych
- Poprawa atmosfery pracy w zespole
2. Uczestnik zdobędzie wiedzę na temat:
- Odkrywania samego siebie i swojego typu komunikacyjnego,
- Skutecznych sposobów poznawania innych i ich potrzeb,
- Sposobów myślenia I działania badania potrzeb rozmówcy, działań podejmowanych w celu osiągnięcia zamierzonego efektu rozmowy ,
- schematu procesu w firmie
- miejsca w grupie, które jest dla niego najlepsze
- schematu rozmowy rekrutacyjnej – jak efektywnie rekrutować,
3. Uczestnik zdobędzie praktyczne umiejętności, nauczy się:
- jak zastosować Matrycę Komunikacyjną,
- jak efektywnie rozmawiać
- jak efektywnie rekrutować
- jak dobrze sprzedawać
- jak rozpoznawać są potrzeby klientów
- jak przedstawić ofertę firmy/ swoją
- jak utrzymywać kontakt
- jak umawiać spotkania
- jak działać w stanie flow
- jak umiejętnie zadawać pytania/ pytania otwarte
- jak zdobywać następnych klientów
- jak wykorzystać swoje naturalne predyspozycje i predyspozycje innych
4. Uczestnik po odbytym szkoleniu :
- będzie pewniejszy siebie
- wykorzysta schematy
- rozwinie swoją firmę
- będzie skutecznie sprzedawał i rekrutował w łatwy i przyjemny sposób będzie współdziałał w grupie
- wykorzysta swoje i innych naturalne predyspozycje.
- będzie ekspertem w swojej dziedzinie
- podniesie swoje umiejętności w prowadzeniu firmy
Grupa docelowa
Grupę docelową kursu stanowią: prezesi, menedżerowie, kierownicy, właściciele firm, sprzedawcy, nauczyciele, pracownicy którzy na co dzień pracują z ludźmi ( hotele, sprzedawcy w bezpośrednim kontakcie z klientem ( MLM, sprzedaż bezpośrednia ), kadry, pracownicy firm sprzedażowych, wszyscy zainteresowani rozwojem osobistym.
Metody szkoleniowe
Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie” pozwalającej uczestnikom szkolenia w praktyczny sposób poznać i zastosować przyswajane narzędzia i techniki z zakresu skutecznego komunikowania się. Każde ćwiczenie i gra są omawiane.
W ciągu całego szkolenia prowadzony jest trenerski monitoring uczestników i przekazywane informacje zwrotne modelujące pożądaną postawę i umiejętności w zakresie komunikacji w zespole.
- Gry i ćwiczenia wpływają na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań w komunikacji i współpracy zespołowej poprzez przełożenie obserwacji zachowań własnych i innych uczestników na realne sytuacje w miejscu pracy
- Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazują praktyczną wiedzę o zasadach efektywnej komunikacji w zespole
- Dyskusje moderowane mają na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z komunikacją w zespole
- Testy autodiagnostyczne – wskazują mocne i słabe strony uczestników szkolenia w budowaniu i utrzymywaniu relacji interpersonalnych (wyniki tylko do wiadomości uczestników)
- Prace grupowe umożliwią wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami
- Ćwiczenia team-building umożliwią budowanie pozytywnej atmosfery sprzyjającej współpracy w zespole.
Ilość godz. – 18h
Cena kursu – 1870zł.