Kursy I Szkolenia

CELE:

Kurs ten umożliwi przyswojenie wiadomości w podstawowym zakresie związanym z tą właśnie branżą. Poznanie tajników pracy dziennikarza, a także dodatkowe pogłębienie wiedzy na temat gatunków dziennikarskich- to również zalety uczestnictwa w kursie. Kładziemy nacisk na zapoznanie uczestników z podstawami warsztatu zarówno w teorii, jak i w praktyce. Kursanci pokrótce mogą liczyć na dawkę informacji także ze specjalizacji dziennikarskich takich, jak: nowe media, marketing i reklama, oraz prasoznawstwo, czy radio i telewizja.

 

EFEKTY KSZTAŁCENIA:

Będąc uczestnikiem tego kursu pamiętaj, że:

-Zwiększasz swoje kompetencje,

-Poszerzasz kwalifikacje zawodowe,

-Uzyskujesz odpowiednią wiedzę,

-Zdobywasz nowe umiejętności,

-Uczysz się działać pod presją czasu,

-Oszczędzasz czas,

-Otrzymujesz w pełni uznawane dokumenty.

 

ADRESACI:

-osoby, które ukończyły 18 rok życia,

-absolwenci liceów, szkół policealnych, studiów wyższych,

– osoby, planujące związać swoją przyszłość z pracą w mediach,

-osoby interesujące się tematyką dziennikarską, chcące odnaleźć się w pracy z pasją,

-osoby marzące o byciu zawodowym dziennikarzem/zawodową dziennikarką, chcące nabyć niezbędną do tego wiedzę i umiejętności.

 

PROGRAM

Część teoretyczna:

-Historia Mediów,

-Zagadnienia z zakresu marketingu,

-Retoryka,

-Agencje Informacyjne,

-Korekta, oraz redagowanie wszelakich rodzajów tekstów (np. felietonów, reportaży, scenariuszy, tworzenie briefów i prezentacji),

-Wybrane zagadnienia i terminy, pozwalające sprawnie posługiwać się językiem zawodu dziennikarza,

-Przewodnik po metodach i technikach pracy dziennikarza (podstawy, jakie powinnaś/ powinieneś znać),

-Podstawy prawa: prawo autorskie, publiczne, prasowe, przestrzeganie prywatności danego rozmówcy/ odbiorcy,

-Sposoby na radzenie sobie ze stresem,

-Etyka dziennikarska

Część praktyczna:

-Ćwiczenia z Public Relations (podstawy tworzenia kampanii społecznych/reklam),

-Technologia informacyjna,

-Portale internetowe,

-Realizacja radiowo-telewizyjna (przeprowadzanie sond ulicznych, obróbka zdjęć, montaż dźwięku),

-Wizerunek i sylwetki dziennikarzy w mediach,

-Sztuka prezentacji.

 

CZAS TRWANIA: 50h

CENA: 900zł

 

ZAPEWNIAMY:

– materiały szkoleniowe,

– wyposażone sale,

– kameralne grupy.

 

PO KURSIE UCZESTNIK OTRZYMUJE:

– zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),

– certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,

– certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.