Program szkolenia fotografii produktowej:
1.
- Aparat fotograficzny – budowa, rodzaje, możliwości, wyposażenie.
- Obiektywy – rodzaje i ich zastosowanie.
- Oświetlenie dodatkowe – żarowe lub błyskowe – wady i zalety.
- Prawidłowy pomiar ekspozycji – światła lub w cienie.
- Sprzęt potrzebny do fotografii produktowej (różne urządzenia w zależności od wielkości fotografowanego produktu).
2.
- Prawidłowe oświetlenie produktu.
- Światło w obrazie – ilościowe i jakościowe jako element wyeksponowania produktu.
- Głębia ostrości – w obrazie fotograficznym i zależność jej od rodzaju obiektywu jako element skupiający uwagę na fotografowanym produkcie.
- Perspektywa – rodzaje jako czynnik eksponujący produkt.
3.
- Ustawienia i parametry aparatu praktyce.
- Ustawianie optymalnej jakości rejestracji obrazu.
- Rejestracja w trybie manualnym, pełnej automatyki oraz preselekcji czasu lub przesłony.
- Kolorystyka zdjęcia a ustawienie balansu bieli. Korekta balansu bieli automatyczna i według wzorca.
4.
- Podstawy obróbki zdjęć produktowych.
- Podstawowe informacje o korekcie obrazu w programach graficznych.
- Poprawa błędów powstałych przy fotografowaniu produktu za pomocą programu graficznego.
Liczba godzin: 30.
Cena kursu: 300 zł.