Program szkolenia fotografii produktowej:

1.

  • Aparat fotograficzny – budowa, rodzaje, możliwości, wyposażenie.
  • Obiektywy – rodzaje i ich zastosowanie.
  • Oświetlenie dodatkowe – żarowe lub błyskowe – wady i zalety.
  • Prawidłowy pomiar ekspozycji – światła lub w cienie.
  • Sprzęt potrzebny do fotografii produktowej (różne urządzenia w zależności od wielkości fotografowanego produktu).

 

2.

  • Prawidłowe oświetlenie produktu.
  • Światło w obrazie – ilościowe i jakościowe jako element wyeksponowania produktu.
  • Głębia ostrości – w obrazie fotograficznym i zależność jej od rodzaju obiektywu jako element skupiający uwagę na fotografowanym produkcie.
  • Perspektywa – rodzaje jako czynnik eksponujący produkt.

 

3.

  • Ustawienia i parametry aparatu praktyce.
  • Ustawianie optymalnej jakości rejestracji obrazu.
  • Rejestracja w trybie manualnym, pełnej automatyki oraz preselekcji czasu lub przesłony.
  • Kolorystyka zdjęcia a ustawienie balansu bieli. Korekta balansu bieli automatyczna i według wzorca.

4.

  • Podstawy obróbki zdjęć produktowych.
  • Podstawowe informacje o korekcie obrazu w programach graficznych.
  • Poprawa błędów powstałych przy fotografowaniu produktu za pomocą programu graficznego.

Liczba godzin: 30.

Cena kursu: 300 zł.