Program kursu:

  1. Lider / menedżer – podobieństwa i różnice.
  2. Zachowania przywódcze.
  3. Typy liderów pożądane w organizacji działającej w trudnym otoczeniu (rynek pracy).
  4. Kompetencje menedżera.
  5. Zadania kierownika dotyczące motywacji.
  6. Ryzyko kierownicze.
  7. Zagrożenia wynikające z realizowanych stylów kierowania.
  8. Zagrożenia wynikające z niewłaściwego komunikowania się.
  9. Doskonalenie ludzi i pracy zespołów.
  10. Typy pracowników.
  11. Zasady komponowania zespołu.

 

Cele szkolenia:  
Zdefiniowanie funkcji kierownika w firmie oraz w administracji publicznej. Odkrywanie własnego stylu zarządzania oraz określanie obszarów do rozwoju. Określenie własnych predyspozycji i kompetencji kierownika i rozwijanie słabszych stron. Zapoznanie z modelem i zasadami przywództwa sytuacyjnego. Poznanie pływu osobowości na zarządzanie zespołem. Różne style interpersonalne, a skuteczna komunikacja z zespołem. Wzmocnienie skuteczności w zarządzaniu trudnymi sytuacjami pracowniczymi. Przedstawienie czynników sprzyjających dobrej komunikacji w trudnych sytuacjach oraz przećwiczenie umiejętności stosowania technik ułatwiających dobrą komunikację.

 

Liczba godzin: 10 h 

Cena kursu: 500 zł

 

Zapewniamy:

  • materiały szkoleniowe,
  • wyposażone sale,
  • kameralne grupy.

 

Po kursie uczestnik otrzymuje:

  • zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),
  • certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
  • certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.