Program kursu:
- Lider / menedżer – podobieństwa i różnice.
- Zachowania przywódcze.
- Typy liderów pożądane w organizacji działającej w trudnym otoczeniu (rynek pracy).
- Kompetencje menedżera.
- Zadania kierownika dotyczące motywacji.
- Ryzyko kierownicze.
- Zagrożenia wynikające z realizowanych stylów kierowania.
- Zagrożenia wynikające z niewłaściwego komunikowania się.
- Doskonalenie ludzi i pracy zespołów.
- Typy pracowników.
- Zasady komponowania zespołu.
Cele szkolenia:
Zdefiniowanie funkcji kierownika w firmie oraz w administracji publicznej. Odkrywanie własnego stylu zarządzania oraz określanie obszarów do rozwoju. Określenie własnych predyspozycji i kompetencji kierownika i rozwijanie słabszych stron. Zapoznanie z modelem i zasadami przywództwa sytuacyjnego. Poznanie pływu osobowości na zarządzanie zespołem. Różne style interpersonalne, a skuteczna komunikacja z zespołem. Wzmocnienie skuteczności w zarządzaniu trudnymi sytuacjami pracowniczymi. Przedstawienie czynników sprzyjających dobrej komunikacji w trudnych sytuacjach oraz przećwiczenie umiejętności stosowania technik ułatwiających dobrą komunikację.
Liczba godzin: 10 h
Cena kursu: 500 zł
Zapewniamy:
- materiały szkoleniowe,
- wyposażone sale,
- kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.