CELE:
Zdobycie wiedzy i umiejętności zawodowych potrzebnych do efektywnego prowadzenia sekretariatu.
ADRESACI:
- Osoby zajmujące stanowiska asystentek, recepcjonistek, sekretarek.
- Osoby zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem technik służących budowaniu profesjonalnego wizerunki.
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
EFEKTY KSZTAŁCENIA:
Na kursie zdobędziesz umiejętności zawodowe z dziedziny zarządzania, administracji, psychologii biznesu i księgowości, potrzebne do efektywnego prowadzenia sekretariatu. Poznasz poszczególne etapy obiegu dokumentów w firmie oraz rodzaje umów z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego i handlowego. Po ukończeniu kursu z powodzeniem zorganizujesz pracę w sekretariacie. Będziesz również umiała profesjonalnie prowadzić rozmowy telefoniczne oraz korespondencję. Przedstawione zostaną Ci także zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, niezwykle przydatne w trakcie negocjacji, ale także podczas wykonywania codziennych obowiązków. Dowiesz się również, jak efektywnie zarządzać czasem swoim i swojego szefa.
PROGRAM:
- organizacja i technika pracy biurowej
- dyplomacja
- obsługa komputera
- obsługa urządzeń biurowych
- podstawy księgowości
- podstawy prawa
- marketing
- podstawy zarządzania
- obsługa interesanta
- redagowanie pism urzędowych
CZAS TRWANIA: 35h
CENA: 800zł
ZAPEWNIAMY:
- materiały szkoleniowe
- wyposażone sale
- kameralne grupy
PO KURSIE UCZESTNIK OTRZYMUJE:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN)
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł