CELE:

Zdobycie wiedzy i umiejętności zawodowych potrzebnych do efektywnego prowadzenia sekretariatu.

ADRESACI: 

  • Osoby zajmujące stanowiska asystentek, recepcjonistek, sekretarek.
  • Osoby zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem technik służących budowaniu profesjonalnego wizerunki.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

EFEKTY KSZTAŁCENIA: 

Na kursie zdobędziesz umiejętności zawodowe z dziedziny zarządzania, administracji, psychologii biznesu i księgowości, potrzebne do efektywnego prowadzenia sekretariatu. Poznasz poszczególne etapy  obiegu dokumentów w firmie oraz rodzaje umów z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego i handlowego. Po ukończeniu kursu z powodzeniem zorganizujesz pracę w sekretariacie. Będziesz również umiała profesjonalnie prowadzić rozmowy telefoniczne oraz korespondencję. Przedstawione zostaną Ci także zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, niezwykle przydatne w trakcie negocjacji, ale także podczas wykonywania codziennych obowiązków. Dowiesz się również, jak efektywnie zarządzać czasem swoim i swojego szefa.

PROGRAM:

  • organizacja i technika pracy biurowej
  • dyplomacja
  • obsługa komputera
  • obsługa urządzeń biurowych
  • podstawy księgowości
  • podstawy prawa
  • marketing
  • podstawy zarządzania
  • obsługa interesanta
  • redagowanie pism urzędowych

 

CZAS TRWANIA: 35h

CENA: 800zł

 

ZAPEWNIAMY:

  • materiały szkoleniowe
  • wyposażone sale
  • kameralne grupy

PO KURSIE UCZESTNIK OTRZYMUJE:

  • zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN)
  • certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł
  • certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł