CELE:
Podniesienie umiejętności pracowników z zakresu autorskiej, opracowanej specjalnie dla salonu, obsługi gości, jako wyróżnika na lokalnym rynku. Szkolenie uczy także subtelnej sprzedaży produktów i usług, pozostawiając jednocześnie pracowników obiektywnymi specjalistami w swoim fachu. Kursant pozna typy klientów rynku kosmetycznego oraz techniki wpływania na ich decyzje zakupowe. Także rozpoznawanie oraz kreowanie w nich potrzeb.
ADRESACI:
- kosmetyczki
- kosmetolodzy
- masażyści
EFEKTY KSZTAŁCENIA (po odbytym kursie uczestnik nabywa następujące umiejętności):
- zna podstawy budowania marek z dziedziny beauty krok po kroku
- skutecznie wykorzystuje wartość i historię marki do jej promocji
- potrafi budować rozpoznawalność firmy, tym samym wzbudzając zaufanie
- dba o spójność marki, oraz odpowiednią komunikacją
- określa wizję, misję
- planuje działania strategiczne
- tworzy społeczność wokół swojej marki
- identyfikuje markę na płaszczyźnie wizualnej
- umie zdobywać klientów i zwiększać sprzedaż
PROGRAM:
1. Wprowadzenie do szkolenia:
– Powitanie uczestników.
– Omówienie celu szkolenia.
– Omówienie konieczności kreowania nowej jakości obsługi klientów jako wyróżnika na trudnym rynku kosmetycznym.
– Program szkolenia.
– Różnice w sprzedaży usług i produktów.
2. Standard obsługi klienta – ujęcie autorskie:
– Omówienie podstawowych błędów w obsłudze gości salonu spotykanych na rynku kosmetycznym.
– Wprowadzenie do procedur obsługi klienta.
– Budowanie relacji z klientami na etapie tworzenia ofert komercyjnych.
– Standardy obsługi i procedura w obsłudze recepcyjnej.
– Standardy obsługi i procedura w obsłudze przez pion terapeutów, prowadzenie klienta przez strefy.
– Budowanie lojalności klientów bez obniżania cen.
– Kiedy i jak sprzedawać więcej – kreowanie potrzeb.
– Dosprzedaż usług i produktów – cross-selling w praktyce recepcji i pracowników zabiegowych.
3. Komunikacja marketingowa salonu kosmetycznego:
– Język korzyści w codziennej praktyce osób zarządzających oraz pracowników wykonawczych.
– Budowanie ofert komercyjnych – zmiana komunikacji marketingowej.
4. Typy klientów a relacje z nimi:
– omówienie typów klientów na rynku kosmetycznym;
– budowanie relacji w obsłudze i obsłudze sprzedażowej w oparciu o typ klienta.
5. Sytuacje problemowe i obsługa klienta „trudnego”:
– Jak budować relacje sprzedażowe mimo trudnej sytuacji.
– Procedura postępowania w sytuacjach kryzysowych.
– Warsztaty tematyczne.
LICZBA GODZIN: 16h
CENA: 1800 zł
ZAPEWNIAMY:
- materiały szkoleniowe;
- wyposażone sale;
- kameralne grupy.
PO KURSIE UCZESTNIK OTRZYMUJE:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN);
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł;
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.