Przewiń do zawartości
College Medyczny
kursy studia szkolenia warsztaty konferencje
Strona Główna
Aktualności
Wynajem sal dydaktycznych
O Nas
Podstawa prawna
Statut i Regulamin Placówki Kształcenia Ustawicznego College Medyczny
Procedura reklamacji
Referencje
Projekty
Zapytania ofertowe
Baza usług rozwojowych
Aktywna integracja
Aktywna integracja drogą do sukcesu zawodowego
Koniecznie aktywizuj się społecznie
Wsparcie pracowników firmy Luxiona Poland S.A. celem przeciwdziałania przedwczesnemu opuszczaniu rynku pracy
Voucher na usługę prawną
Program „EDUKACJA”
Dokumenty
Doradztwo
Polityka Jakości
Kadra dydaktyczna
Galerie
Do pobrania
Logo College Medyczny
Wzory zaświadczeń i certyfikatów
Kursy i Szkolenia
Centrum dofinansowań
Studia
Kontakt
Zapisz się na kurs
Współpracuj z nami
Strona Główna
Aktualności
Wynajem sal dydaktycznych
O Nas
Podstawa prawna
Statut i Regulamin Placówki Kształcenia Ustawicznego College Medyczny
Procedura reklamacji
Referencje
Projekty
Zapytania ofertowe
Baza usług rozwojowych
Aktywna integracja
Aktywna integracja drogą do sukcesu zawodowego
Koniecznie aktywizuj się społecznie
Wsparcie pracowników firmy Luxiona Poland S.A. celem przeciwdziałania przedwczesnemu opuszczaniu rynku pracy
Voucher na usługę prawną
Program „EDUKACJA”
Dokumenty
Doradztwo
Polityka Jakości
Kadra dydaktyczna
Galerie
Do pobrania
Logo College Medyczny
Wzory zaświadczeń i certyfikatów
Kursy i Szkolenia
Centrum dofinansowań
Studia
Kontakt
Zapisz się na kurs
Współpracuj z nami
Kursy psychologiczno-pedagogiczne
Jesteś tutaj:
Strona główna
Kursy psychologiczno-pedagogiczne
Kursy Integracji Sensorycznej
Kurs Dogoterapii
Elementy logopedii w edukacji przedszkolnej
Kursy i szkolenia z dziedziny Autyzmu
Kurs terapii zajęciowej
Kurs arteterapii i terapii zajęciowej
Muzykoterapia
Twórcze zajęcia dla uczniów z głębszą niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnościami sprzężonymi
Kurs trener terapii zajęciowej
Rola nauczyciela wspomagającego w procesie udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej uczniom z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Tworzenie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPE-T) dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Wagary czy odmowa chodzenia do szkoły. Sposoby na absencję wśród uczniów
Zarządzanie stresem i kontrola emocji w sytuacjach trudnych
Kurs kreatywności w myśleniu i działaniu
Asertywność jako sztuka rozwiązywania trudnych sytuacji
Komunikacja interpersonalna i sposoby skutecznej komunikacji
Psychologia szczęścia
Podstawy psychoterapii
Trener Grupowy Treningu Zastępowania Agresji (ART)
Praca z grupą – szkolenie z zakresu umiejętności trenerskich
Czy jestem dobrym rodzicem? Rodzic oczami dziecka
Podstawy neuropsychologii w teorii i w praktyce
Uzależnienia behawioralne
„Mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus”
Jak pies z kotem – dlaczego rodzeństwo się nie dogaduje?
W świetle dziecięcych emocji
Seksualność dziecka
Trening Umiejętności Społecznych
Kurs efektywna współpraca z rodzicami – jak budować relacje i reagować w sytuacjach trudnych?
Zachowania agresywne i autoagresywne u osób z niepełnosprawnością.
Inteligencja emocjonalna
Kurs asertywności
Kurs w zakresie działań antymobbingowych
Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
Zasady równości szans ze względu na płeć
Somatyczne i behawioralne maski poważnych problemów emocjonalnych
Terapia lęku
Ekonomia behawioralna o psychologicznych uwarunkowaniach dokonywania wyborów
Diagnoza i pomoc psychologiczna osobom z depresją i obniżeniem nastroju
Diagnoza i terapia zaburzeń odżywiania: anoreksja, bulimia, kompulsywne objadanie się
Dialog motywujący jako forma pomocy psychologicznej w pracy terapeutycznej z pacjentem
Odruchy pierwotne. Wygaszanie odruchów przetrwałych – obraz fizjologiczny
Organizowanie i prowadzenie grup wsparcia z elementami psychoterapii
KURS PEDAGOGIKI MONTESSORI
Diagnoza i terapia dysleksji rozwojowej
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania. Metoda Krakowska.
CYBERDZIECI. Jak diagnozować i leczyć problem?
Podstawy psychologii klinicznej z elementami wybranych metod terapii wspomagającej przy uwzględnieniu kwestii psychiatrycznych
Do góry