Do kogo o skierowane – szkolenie skierowane jest do dyrektorów i wicedyrektorów placówek oświatowych; rad pedagogicznych; zespołów ds. promocji i marketingu; nauczycieli zajmujących się lub pasjonujących się tematyką nowoczesnego marketingu; wychowawców; przedstawicieli placówek i instytucji oświatowych.
Program szkolenia:
- Istota i funkcje marketingu w oświacie.
- Treści marketingowe czyli co promować?
- Narzędzia skutecznego marketingu.
- Media społecznościowe i e-marketing.
- Public relations i kreowanie wizerunku placówki oświatowej.
- Budowanie współpracy ze środowiskiem lokalnym
- Wspomaganie procesu naboru uczniów działaniami promocyjnymi.
- Opracowanie strategii promocji szkoły (treści, narzędzia, kanały komunikacji).
Efekty uczenia się:
Uczestnik zdobędzie wiedzę w zakresie:
– funkcji marketingu w oświacie
– narzędzi skutecznego marketingu
Uczestnik zdobędzie umiejętności w zakresie:
– obsługi internetowych portali społecznościowych
– budowania współpracy ze środowiskiem lokalnym
– kreowania wizerunku placówki oświatowej
Uczestnik zdobędzie kompetencje w zakresie:
– samodzielnego tworzenia i realizowania planu marketingowego
– odpowiedniego doboru działań promocyjnych do zamierzonych celów (zwiększenia naboru w placówkach)
Ilości godzin – 8h
Cena szkolenia – 1200 zł
Zapewniamy:
- materiały szkoleniowe,
- wyposażone sale,
- kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN)
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł