CZAS TRWANIA KURSU: 16h
Cena: 1 300 zł
Dla kogo: dla kadry zarządzającej małego, średniego i wyższego szczebla oraz pracowników marketingu.
Cel kursu: zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu, poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing, zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media), nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci oraz prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych
Efekty kształcenia: uczestnik zdobył wiedzę z zakresu – w jaki sposób za pomocą badań marketingowych określić grupę docelową klientów firmy i dostosować formę i treść przekazu reklamowego, poznał niestandardowe i skutecznych form reklamy, poznał zasady tworzenia strategii promocji.
PROGRAM KURSU:
- Charakterystyka nowoczesnego marketing.
- Różnice pomiędzy marketingiem tradycyjnym, a nowoczesnym.
- Marketing nowoczesny – zmiana myślenia.
- Typowe strategie nowoczesnego martketingu.
- Social media oraz jego znaczenie w kreowaniu wizerunku firmy.
- Portale społecznościowe i blogi.
- Narzędzia nowoczesnego marketingu.
- Nowoczesne kanały dotarcia do odbiorcy.
Zapewniamy:
– materiały szkoleniowe,
– wyposażone sale,
– kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),
certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.