Uncategorized

CZAS TRWANIA KURSU: 16h

 

Cena: 1 300 zł

 

Dla kogo: dla kadry zarządzającej małego, średniego i wyższego szczebla oraz pracowników marketingu.

 

Cel kursu: zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu, poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing, zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media), nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci oraz prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych

 

Efekty kształcenia: uczestnik zdobył wiedzę z zakresu – w jaki sposób za pomocą badań marketingowych określić grupę docelową klientów firmy i dostosować formę i treść przekazu reklamowego, poznał niestandardowe i skutecznych form reklamy, poznał zasady tworzenia strategii promocji.

 

PROGRAM KURSU:

  1. Charakterystyka nowoczesnego marketing.
  2. Różnice pomiędzy marketingiem tradycyjnym, a nowoczesnym.
  3. Marketing nowoczesny – zmiana myślenia.
  4. Typowe strategie nowoczesnego martketingu.
  5. Social media oraz jego znaczenie w kreowaniu wizerunku firmy.
  6. Portale społecznościowe i blogi.
  7. Narzędzia nowoczesnego marketingu.
  8. Nowoczesne kanały dotarcia do odbiorcy.

 

Zapewniamy:

– materiały szkoleniowe,

– wyposażone sale,

– kameralne grupy.

 

Po kursie uczestnik otrzymuje:

zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),

certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,

certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.