Nabycie umiejętności w zakresie wykonywanych obowiązków, organizacji pracy, obsługi klientów oraz pracowników firmy. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób zarządzać sekretariatem oraz godnie reprezentować firmę. Nabędą umiejętności w zakresie komunikacji, hierarchizacji zadań oraz selekcjonowania informacji. Otrzymają pakiet narzędzi niezbędnych do wykorzystania własnego potencjału w zakresie realizowanych zadań. Nabędą również umiejętności w zakresie właściwego postępowania z obiegiem dokumentów.

  • zasady organizacji profesjonalnego dziekanatu,
  • nowoczesna komunikacja biurowa,
  • kształtowanie osobistego wizerunku,
  • pierwszy kontakt – przyjmowanie interesantów,
  • profesjonalne odbieranie rozmów telefonicznych.
  • planowanie i organizacja czasu pracy w dziekanacie.
  • ochrona informacji niejawnych oraz danych osobowych,
  • marketing oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki edukacyjnej,
  • kompletowanie i prowadzenie teczki dokumentów kandydata/ studenta,
  • dokumentacja dotycząca przebiegu studiów, w tym także w formie elektronicznej oraz inne dokumenty dotyczące przebiegu studiów z uwzględnieniem wymogów przewidzianych przepisami kodeksu postępowania administracyjnego, w tym w zakresie wydawania zaświadczeń,
  • dokumentacja związana z ukończeniem studiów: protokół egzaminu dyplomowego; dyplomy ukończenia studiów (ministerialne i uczelniane wzory dyplomów); nowy wzór suplementu do dyplomu; zasady sporządzania i wydawania dyplomów i suplementów do dyplomów, ich odpisów, w tym także w językach obcych,
  • dokumentacja zbiorowa: album studenta, rejestr wydanych legitymacji i indeksów, protokoły zaliczenia przedmiotów, księga dyplomów,
  • czynności administracyjne pracowników dziekanatu związane z dokumentacją przebiegu studiów,
  • sposób postępowania z dokumentacją przebiegu studiów oraz zasady wydawania dokumentów stwierdzających ukończenie studiów w przypadku likwidacji uczelni,
  • obsługa interesantów w kontekście bezpośrednim i telefonicznym. Rozmowa z trudnym interesantem. Zasady komunikacji pisemnej. Kultura zawodu. Przepływ informacji, komunikacja,
  • psychologia pracy, zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych i zewnętrznych.

Liczba godz. – 16h

Koszt – 900 zł

Wymagania wstępne dla uczestników kursu:

wykształcenie min. Średnie.

 

Uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu.