Cel szkolenia

Nabycie umiejętności w zakresie wykonywanych obowiązków, organizacji pracy, obsługi klientów oraz pracowników firmy. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób zarządzać sekretariatem oraz godnie reprezentować firmę. Nabędą umiejętności w zakresie komunikacji, hierarchizacji zadań oraz selekcjonowania informacji. Otrzymają pakiet narzędzi niezbędnych do wykorzystania własnego potencjału w zakresie realizowanych zadań. Nabędą również umiejętności w zakresie właściwego postępowania z obiegiem dokumentów.

Dla kogo

Dla osób planujących w zawodzie sekretarki, asystentki/asystenci, pracownicy biur i recepcji.

Plan szkolenia:

  • zasady organizacji profesjonalnego sekretariatu,
  • nowoczesna komunikacja biurowa,
  • kształtowanie osobistego wizerunku,
  • pierwszy kontakt – przyjmowanie interesantów,
  • profesjonalne odbieranie rozmów telefonicznych.
  • planowanie i organizacja czasu pracy w sekretariacie.
  • organizacja spotkań.
  • kalendarz szefa – planowanie i przygotowywanie terminów i podróży.
  • ochrona informacji niejawnych oraz danych osobowych,
  • marketing oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki edukacyjnej,
  • obsługa interesantów w kontekście bezpośrednim i telefonicznym. Rozmowa z trudnym interesantem. Zasady komunikacji pisemnej. Kultura zawodu. Przepływ informacji, komunikacja,
  • psychologia pracy, zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych i zewnętrznych.

Wymagania wstępne dla uczestników kursu: wykształcenie min. Średnie.

Uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu.

Liczba godz. – 16h.

Koszt – 800 zł.