Cel szkolenia
Umiejętność rozpoznawania preferencji komunikacyjnych klientów, sprzedaży produktów, rozwiązań w oparciu o analizę potrzeb klienta, przekonującej prezentacji oferty, prowadzenia efektywnych negocjacji sprzedażowych, efektywnej rozmowy z klientami reklamacyjnymi, realizacji stawianych celów przez efektywne zarządzanie czasem i priorytetami.
Dla kogo szkolenie
Grupą docelową szkolenia są sprzedawcy, którzy chcieliby podnieś swoje kompetencje sprzedażowe, menedżerowie sprzedaży, handlowcy, przedstawiciele handlowi i pracownicy biura obsługi klienta.
Program szkolenia:
1. Czym jest postawa i dlaczego jest tak ważna zwłaszcza w sprzedaży?
2. Jaką postawę rekomendujemy w sprzedaży (ekspert i doradca).
3. Co nam utrudnia zmianę postawy oraz od czego zacząć zmianę?
4. 10 nawyków wzmacniających postawę.
5. Wymiar: introwersja vs ekstrawersja oraz wymiar: logika vs emocje.
6. Typologia klienta MIX (połączenie typologii – G. Jung oraz PEN).
7. Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: czerwony dominujący.
8. Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: żółty ekspresyjny.
9. Charakterystyka oraz jak sprzedawać typowi: zielony przyjaciel.
10. Pytania otwarte standardowe i opisowe.
11. Pytania zamknięte.
12. Pytania pośrednie.
13. Pytania alternatywne, sugerujące i hipotetyczne.
14. Badanie potrzeb klienta a zadawanie pytań.
15. System wartości klienta a diagnoza potrzeb.
16. Dochodzenie do rzeczywistych potrzeb przez wywiad pogłębiony.
Liczba godzin – 16
Cena szkolenia – 2500 zł
Zapewniamy:
- materiały szkoleniowe,
- wyposażone sale,
- kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu,
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.