Uncategorized

Cel szkolenia: celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z elementami psychologii reklamy, zasadami postępowania klientów i sposobami dostosowania oferty do zróżnicowanych odbiorców. Pozwala nabyć  umiejętności: tworzenia strategii kontrolowania zachowań konsumentów w oparciu o procesy emocjonalne i poznawcze; umiejętność tworzenia efektu do marki w strategiach marketingowych; pozycjonowania marki na rynku konkurencyjnym w aspekcie identyfikacji słabych i silnych stron marki własnej i marek konkurencyjnych.

 

Dla kogo szkolenie: Szkolenie w szczególności dedykowane jest do tych osób, które na co dzień mają do czynienia z promocją, reklamą i marketingiem – specjalista ds. marketingu lub promocji.

 

Program:

  1. Tworzenie chwytliwych haseł reklamowych.
  2. Tworzenie skutecznych materiałów reklamowych.
  3. Wykorzystywanie koloru, emocji, rozmieszczenia grafiki.
  4. W jaki sposób pisać perswazyjne teksty reklamowe.
  5. Wykorzystanie internetu jako głównego narzędzia marketingu.
  6. Wykorzystanie marketingu szeptanego.
  7. Planowanie strategii kampanii reklamowych.
  8. Możliwości współczesnych mediów i jak z nich korzystać.
  9. Promocja wydarzeń za małe pieniądze.

 

Ilość godzin – 8h

Koszt szkolenia – 400 zł

 

Warunkiem ukończenia kursu jest obecność na 80% zajęć oraz pozytywne zdanie wewnętrznego egzaminu końcowego.

 

Zapewniamy:

  • materiały szkoleniowe,
  • wyposażone sale,
  • kameralne grupy.

 

Po kursie uczestnik otrzymuje:

  • zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),
  • certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
  • certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.