Cel szkolenia: celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z elementami psychologii reklamy, zasadami postępowania klientów i sposobami dostosowania oferty do zróżnicowanych odbiorców. Pozwala nabyć umiejętności: tworzenia strategii kontrolowania zachowań konsumentów w oparciu o procesy emocjonalne i poznawcze; umiejętność tworzenia efektu do marki w strategiach marketingowych; pozycjonowania marki na rynku konkurencyjnym w aspekcie identyfikacji słabych i silnych stron marki własnej i marek konkurencyjnych.
Dla kogo szkolenie: Szkolenie w szczególności dedykowane jest do tych osób, które na co dzień mają do czynienia z promocją, reklamą i marketingiem – specjalista ds. marketingu lub promocji.
Program:
- Tworzenie chwytliwych haseł reklamowych.
- Tworzenie skutecznych materiałów reklamowych.
- Wykorzystywanie koloru, emocji, rozmieszczenia grafiki.
- W jaki sposób pisać perswazyjne teksty reklamowe.
- Wykorzystanie internetu jako głównego narzędzia marketingu.
- Wykorzystanie marketingu szeptanego.
- Planowanie strategii kampanii reklamowych.
- Możliwości współczesnych mediów i jak z nich korzystać.
- Promocja wydarzeń za małe pieniądze.
Ilość godzin – 8h
Koszt szkolenia – 400 zł
Warunkiem ukończenia kursu jest obecność na 80% zajęć oraz pozytywne zdanie wewnętrznego egzaminu końcowego.
Zapewniamy:
- materiały szkoleniowe,
- wyposażone sale,
- kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN),
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł,
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.