Opis szkolenia:
„Skuteczny handlowiec” to szkolenie adresowane zarówno do osób zajmujących się sprzedażą na co dzień, jak i do tych, którzy swą przygodę ze sprzedażą dopiero rozpoczynają.
W ciągu 2 dni szkolenia nauczysz się, jak wyszukiwać klientów, nawiązywać z nimi kontakt, budować relację oraz przeprowadzić profesjonalne spotkanie handlowe. Dowiesz się, jak prezentować swój produkt/usługę, aby skutecznie sfinalizować sprzedaż.
Poznasz w praktyce skuteczne techniki sprzedaży.
Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod – technik sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady pracy w sprzedaży na stanowisku przedstawiciela w terenie, jak i przedstawiciela w dziale obsługi klienta – zaczynając od charakterystyki tej pracy po planowanie pracy, pozyskiwanie klienta, aż do obsługi posprzedażowej. Podczas szkolenia omawiane są zagadnienia dotyczące znajomości produktów i usług, zagadnienia dotyczące „lejka sprzedaży” czy też sprawnej komunikacji i sprzedaży. Uczestnicy nauczą się, jak przygotować prezentację, aby zainteresowała kontrahenta oraz jak zaprezentować ją przed kontrahentem. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy to kolejny element szkolenia, który zostanie poruszony. Podczas szkolenia omówione zostaną również zagadnienia dotyczące odchodzenia klientów i tego, czego nie robić, aby nie tracić kontrahentów.
Program szkolenia:
- Budowanie bazy potencjalnych klientów:
- praktyczne metody budowania baz danych o klientach (HBI, Internet, strony branżowe);
- tworzenie i prowadzenie list walidacyjnych klientów;
- klient indywidualny a businessowy- różnice i podobieństwa.
- Inicjowanie kontaktu z klientem.
- Cold Call jako praktyczne narzędzie do zainicjowania pierwszego kontaktu z klientem.
- Cold Visit jako skuteczne narzędzie pozyskania wiedzy o potencjalnych kliencie.
- Skuteczne spotkanie handlowe.
- Analiza klienta przed spotkaniem (plan spotkania, informacje o kliencie, potencjał).
- Techniki badania potrzeb oraz poszukiwania bólu klienta.
- Skuteczne techniki sprzedaży ( cecha-korzyść, cross-selling, lustro klienta, lejek sprzedaży).
- Przygotowanie a profesjonalna prezentacja oferty handlowej.
- Budżet klienta- sprzymierzeniec czy wyzwanie w sprzedaży?
- Praktyczne techniki obrony ceny.
- Techniki negocjacji w procesie sprzedaży.
- Obiekcje klienta – czym są i jak z nimi walczyć?
- Metody skutecznej finalizacji sprzedaży.
- Sztuka budowania długofalowych relacji z klientem.
Czas trwania: 16 godzin
Cena: 1820,00 zł
Zapewniamy:
- materiały szkoleniowe,
- wyposażone sale,
- kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN);
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł;
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł.