Zwiększ skuteczność sprzedaży telefonicznej.

Telemarketing nie jest zwykłą sprzedażą. To trudna praca wymagająca specjalistycznych kompetencji, rzetelnego przygotowania oraz sprawdzonych, nowoczesnych narzędzi. Po ich zdobyciu nawet doświadczony pracownik telemarketingu może osiągać zdecydowanie wyższe wyniki niż wcześniej. Dowodzi tego praktyka najlepszych zespołów call center w Polsce.

Opis szkolenia

Polecamy szkolenie, które rozwinie Twoje umiejętności pozwalające osiągać wysokie wyniki sprzedaży telefonicznej.

Pod okiem wieloletniego praktyka sprzedaży call center, a następnie trenera szkolącego zespoły sprzedażowe jednej z największych marek na świecie, nauczysz się kluczowych technik wykorzystywanych w pracy telemarketera lub usprawnisz ich stosowanie.

Dzięki mnogości praktycznych ćwiczeń dowiesz się, jak uniknąć błędów, zaangażować klienta, pokonać jego zastrzeżenia i wzbudzić chęć kupna. Zdobędziesz sprawdzone narzędzia ułatwiające wynegocjowanie lepszych warunków oraz skłonienie klienta do podjęcia decyzji zakupowej.

Udział w tym specjalistycznym szkoleniu pozwoli Ci:

– skuteczniej sprzedawać produkty i usługi;
– sprawniej zachęcać do skorzystania z oferty;
– z większym profesjonalizmem obsługiwać klientów.

Korzyści dla uczestnika szkolenia

Na bogatym w interaktywne formy warsztatowe szkoleniu uczestnicy:

– rozwiną umiejętności pozwalające osiągać wysokie wyniki sprzedażowe;
– zwiększą kompetencje pozwalające łatwiej negocjować lepsze warunki umów i obsługiwać klientów;
– poprawią sprawność w rozpoczynaniu rozmowy i kontrolowaniu jej przebiegu;
– przetrenują metody profesjonalnego radzenia sobie z niechęcią, krytyką i atakiem ze strony klienta;
– nauczą się angażowania klienta w rozmowę i nawiązywania relacji sprzyjającej realizacji celów;
– poznają i przećwiczą kluczowe techniki sprzedaży, m.in.: diagnozowanie i kreowanie potrzeb, prezentację oferty językiem korzyści, radzenie sobie z obiekcjami klienta, finalizowanie rozmowy.

Program szkolenia:

I. Specyfika współczesnego telemarketingu.
1. Co każdy telemarketer powinien wiedzieć o swojej pracy?
2. Telemarketing wczoraj i dziś, czyli co już nie działa w sprzedaży telefonicznej.
3. Czego nie może zabraknąć w sprzedaży przez telefon? Etapy rozmowy sprzedażowej.

II. Jak rozpocząć rozmowę telefoniczną.
1. Zadbaj o dobre pierwsze wrażenie przez telefon.
2. Przygotuj się również na niemiłe przyjęcie – praca nad nastawieniem telemarketera.
3. Nie, nie chcę, nie mam czasu – jak przełamać niechęć klienta do rozmowy?
4. Ćwiczenie rozpoczynania telefonicznej rozmowy sprzedażowej.

III. Jak nawiązać kontakt i zbudować relację z klientem.
1. Ton, tempo, barwa, czyli nauka wywierania wrażenia poprzez głos.
2. Siła dopasowania – jak zwiększyć swoje szanse dotarcia do klienta.
3. Skrypt z ludzką twarzą, czyli osiągaj więcej, traktując klienta indywidualnie.
4. Jak poprawić komunikację z klientem i uniknąć błędów w rozmowie.
5. Sposoby angażowania klienta w rozmowę sprzedażową.
6. Ćwiczenie efektywnej komunikacji i indywidualnego podejścia do klienta.

IV. Kluczowe techniki sprzedażowe w telemarketingu.
1. Sprzedaż telefoniczna jako odpowiedź na potrzeby klientów.
2. Wzbudzanie chęci kupna, czyli uświadamianie i kreowanie potrzeb.
3. Ćwiczenie technik diagnozowania i kreowania potrzeb.
4. Nauka odróżniania cechy od korzyści.
5. Ćwiczenie prezentacji oferty językiem korzyści.
6. Finalizacja, czyli owocne zamykanie sprzedaży.
7. Ćwiczenie stosowania technik finalizacji.

V. Pokonywania trudności w telefonicznej rozmowie sprzedażowej.
1. Nie takie obiekcje straszne… – identyfikacja i „oswajanie” obiekcji klienta.
2. Ćwiczenie pokonywania najczęściej występujących obiekcji klientów.
3. Jak asertywnie odpowiadać na różne formy krytyki i radzić sobie z emocjami?
4. Klient, który krzyczy – poznaj i przetrenuj sposoby reakcji na atak.

Informacje dodatkowe:

SZKOLENIE OTWARTE:
Agenda:
Dzień 1- godziny: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2 – godziny: 09:00 ÷ 17:00

Czas trwania szkolenia: 16 godzin (2 dni)
Cena: 1200 zł

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE:

– Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.

– Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.

– W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.

– Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od trenera/eksperta czy follow up.

– W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.

– Szkolenie może być prowadzone przez dwóch trenerów/ekspertów.

– W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą trenerów/ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.