Szkolenie uczy wypracowywania najlepszych praktyk w zakresie prowadzenia procesów komunikacji w budowaniu relacji i sprzedaży. Efektem tego szkolenia będzie tym samym zbudowanie jednolitego „języka komunikacji”, spójnego rozumienia wyzwań oraz zdefiniowanie zasad postępowania na różnych etapach pracy w zespole i z klientami.

 

PROGRAM KURSU:

1. Priorytety i efektywność – nie zarządzaj czasem, zarządzaj swoim życiem!

  • Pierwszą osobą którą kierujesz, jesteś ty sam.
  • Pokochaj swoje życie.
  • Zasady formułowania celów.
  • Myślenie ukierunkowane na problem.
  • Myślenie ukierunkowane na cel.
  • Cele własne a cele firmy.
  • Dyscyplinowanie myślenia, dyscyplinowanie emocji, dyscyplinowanie działań. Siła woli. Siła negocjacyjna.
  • Przywódca rozumie, że aktywność nie jest gwarancją sukcesu.
  • Możesz zmienić program, który wziąłeś z dzieciństwa i społecznego lustra.
  • Skuteczność zarządzania to robienie rzeczy we właściwej kolejności.
  • Uważność na czym koncentrujesz swoją uwagę.
  • Rzeczy pilne a rzeczy ważne. Matryca zarządzania czasem.
  • Zapewne potrafisz mówić: „Nie!”.
  • Nie chodzi o to, aby pracować ciężko, lecz mądrze!
  • Kieruj swoim dialogiem zewnętrznym – kieruj swoim dialogiem wewnętrznym.
  • Potencjał wewnętrzny – kotwiczenie. Kotwice biznesowe. Połączenie stanów – łączenie zasobów.
  • Sposoby odczytywania języka ciała.
  • Umysł i ciało stanowią spójną jedność. Czy istnieje niespójna jedność.
  • Ćwiczenia wdrożeniowe.

 

2. Wywołanie pozytywnej zmiany – paradygmat.

  • Metafora jako klucz do nieświadomego umysłu.
  • Zmiana paradygmatu zarządzania – zachowania.
  • Struktura wewnętrznego doświadczenia – co widzę, co czuje, co słyszę.
  • Cztery ćwiartki rozwoju – społeczna, fizjologiczna, duchowa, intelektualna.
  • Cztery P – pomyśl, pomedytuj, poradź się, podejmij decyzje.
  • Poziomy logiczne Dilts’a. Od środowiska do misji.
  • Dostrojenie – szacunek dla modelu świata drugiej osoby.
  • Przywództwo budowane na zasadach – wygrana/wygrana.
  • Zachowania reaktywne – zachowania proaktywne. Zasady komunikacji empatycznej. Najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym.
  • Dlaczego ludzie są oporni zmianom. Wypalenie zawodowe. Lęk przed nieznanym.
  • Udzielanie i odbieranie informacji zwrotnej a przekonania.
  • Ćwiczenia wdrożeniowe.

 

Liczba godzin: 12
Cena szkolenia: 2.500 zł