Szkolenie uczy wypracowywania najlepszych praktyk w zakresie prowadzenia procesów komunikacji w budowaniu relacji i sprzedaży. Efektem tego szkolenia będzie tym samym zbudowanie jednolitego „języka komunikacji”, spójnego rozumienia wyzwań oraz zdefiniowanie zasad postępowania na różnych etapach pracy w zespole i z klientami.
PROGRAM KURSU:
1. Priorytety i efektywność – nie zarządzaj czasem, zarządzaj swoim życiem!
- Pierwszą osobą którą kierujesz, jesteś ty sam.
- Pokochaj swoje życie.
- Zasady formułowania celów.
- Myślenie ukierunkowane na problem.
- Myślenie ukierunkowane na cel.
- Cele własne a cele firmy.
- Dyscyplinowanie myślenia, dyscyplinowanie emocji, dyscyplinowanie działań. Siła woli. Siła negocjacyjna.
- Przywódca rozumie, że aktywność nie jest gwarancją sukcesu.
- Możesz zmienić program, który wziąłeś z dzieciństwa i społecznego lustra.
- Skuteczność zarządzania to robienie rzeczy we właściwej kolejności.
- Uważność na czym koncentrujesz swoją uwagę.
- Rzeczy pilne a rzeczy ważne. Matryca zarządzania czasem.
- Zapewne potrafisz mówić: „Nie!”.
- Nie chodzi o to, aby pracować ciężko, lecz mądrze!
- Kieruj swoim dialogiem zewnętrznym – kieruj swoim dialogiem wewnętrznym.
- Potencjał wewnętrzny – kotwiczenie. Kotwice biznesowe. Połączenie stanów – łączenie zasobów.
- Sposoby odczytywania języka ciała.
- Umysł i ciało stanowią spójną jedność. Czy istnieje niespójna jedność.
- Ćwiczenia wdrożeniowe.
2. Wywołanie pozytywnej zmiany – paradygmat.
- Metafora jako klucz do nieświadomego umysłu.
- Zmiana paradygmatu zarządzania – zachowania.
- Struktura wewnętrznego doświadczenia – co widzę, co czuje, co słyszę.
- Cztery ćwiartki rozwoju – społeczna, fizjologiczna, duchowa, intelektualna.
- Cztery P – pomyśl, pomedytuj, poradź się, podejmij decyzje.
- Poziomy logiczne Dilts’a. Od środowiska do misji.
- Dostrojenie – szacunek dla modelu świata drugiej osoby.
- Przywództwo budowane na zasadach – wygrana/wygrana.
- Zachowania reaktywne – zachowania proaktywne. Zasady komunikacji empatycznej. Najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym.
- Dlaczego ludzie są oporni zmianom. Wypalenie zawodowe. Lęk przed nieznanym.
- Udzielanie i odbieranie informacji zwrotnej a przekonania.
- Ćwiczenia wdrożeniowe.
Liczba godzin: 12
Cena szkolenia: 2.500 zł