Savoir-vivre i dress code to zbiór zasad i praktyk ułatwiający profesjonalne zaprezentowanie się oraz wzmocnienie pewności siebie. Znajomość savoir-vivre’u daje nam poczucie, że stosując zwyczaje panujące w danym środowisku, możemy spokojnie skupić się na merytorycznych kwestiach biznesowych.

Program szkolenia:

  1. Pierwsze wrażenie i jego rola.
  2. Funkcje ubioru.
  3. Wizerunek pracownika a PR firmy.
  4. Wygląd a pozycja zawodowa – o różnicach w ubiorze sekretarki i prezesa.
  5. Strój formalny, nieformalny, koktajlowy – czym jest i kiedy musimy o nim pamiętać?
  6. Business dress, business casual, casual – definicje i reguły zastosowania.
  7. Wskazania elegancji.
  8. Zasady łączenia wzorów i deseni.
  9. Ubrania klasyczne, czyli co warto mieć w swojej garderobie.
  10. Moda a profesjonalny wizerunek.
  11. Teoria koloru i typy kolorystyczne, czyli jak dobierać kolory.
  12. Typy sylwetek a odpowiedni fason ubrania.
  13. Biżuteria a zasady dress code’u i elegancji.
  14. Obuwie i dodatki w pracy.
  15. Fryzura i makijaż do pracy – zasady.
  16. Najczęściej popełniane błędy w doborze ubioru.
  17. Najczęściej popełniane błędy w sposobie noszenia ubrań.
  18. Analiza kolorystyczna za pomocą chust garderobianych dla chętnych uczestników szkolenia.

Adresaci szkolenia – wszyscy, którzy chcą poprawić wygląd i kreować swój odpowiedni, profesjonalny wizerunek.

Uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu.

Ilość godz. – 16

Cena kursu – 880 zł