Kursy I SzkoleniaUncategorized

Wykład z zakresu skutecznego komunikowania się oraz technik radzenia sobie
z tremą przed wystąpieniami publicznymi. Uczestnicy dowiedzą się, czym jest komunikacja interpersonalna i dlaczego z kimś dobrze nam się rozmawia, podczas gdy z innymi nie możemy się dogadać. Wykładowcy przedstawią bariery komunikacyjne, a także omówią wysyłane przez nas komunikaty niewerbalne. Okaże się również, że trema, która nas zjada przed ważnym wystąpieniem, wcale nie musi być taka straszna. Są skuteczne metody na okiełznanie swoich nerwów przed publicznym mówieniem. Przekazana na wykładzie wiedza ma wspólny mianownik – jest nim budowanie skutecznej i spójnej komunikacji interpersonalnej, niezakłóconej tremą. Zdobytą na spotkaniu wiedzę i umiejętności można wykorzystać w każdej sytuacji kontaktu interpersonalnego – czy będzie to zwykła rozmowa, ważne zebranie lub wystąpienie przed rozległym audytorium.

 

Czas trwania: 3 godziny

Koszt: 499 zł

Minimalna liczba uczestników: 5 osób

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest osiągnięcie opisanych efektów szkolenia, zbudowanie skutecznej i spójnej komunikacji interpersonalnej, niezakłóconej tremą.

Efekty uczenia się

Wiedza:

Uczestnicy znają zasady przekazu werbalnego i pozawerbalnego podczas wystąpień. Posiadają wiedzę na temat mechanizmów skutecznej kontroli emocji i redukcji stresu przy wypowiedzi przed kamerą.

Umiejętności:

Uczestnicy opanują umiejętność skutecznego komunikowania się oraz techniki radzenia sobie ze stresem.

Kompetencje:

Uczestnicy identyfikują grupy docelowe wygłaszanych przemówień, potrafią trafnie dobierać sposoby komunikacji z publicznością i budować skuteczną wypowiedź publiczną.

Grupa docelowa usługi:


Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą podnieść swoje umiejętności z zakresu wystąpień publicznych. Studenci na kierunkach prawniczych, aktorskich, dziennikarskich, nauczyciele i wykładowcy oraz osoby zajmujące funkcje publiczne i w związku z tym mają okazję wypowiadać się na forum. Także osoby na stanowiskach kierowniczych, rzecznicy prasowi wszelakich instytucji (np. kluby sportowe).

Ramowy program usługi- wykład

1. Czym jest stres i dlaczego tak często psuje naszą prezentacje, zebranie, konferencję, rozmowę o prace, egzamin…

2. Objawy tremy i mechanizmy skutecznej kontroli emocji podczas publicznych wystąpień.

3. Komunikacja interpersonalna – dlaczego z kimś dobrze nam się rozmawia, podczas gdy z innymi nie możemy się dogadać.

4. Mowa ciała- kluczowy element podczas wystąpień publicznych.

5. Podsumowanie wykładu