Cel szkolenia – celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z efektywnym zarządzaniem produktem z wykorzystaniem zarządzania strategicznego i marketingu produktu. Uczestnicy poznają zagadnienia związane z wprowadzaniem nowych produktów, planowaniem ich rozwoju, analizy finansowej produktów oraz zarządzania produktem w sprzedaży.
Do kogo skierowane szkolenie– dla kadry kierowniczej, specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. produktów, „product managerów”
Tematyka szkolenia:
- Rola i cele product managera.
- Analiza rynku.
- Analiza konkurencji.
- Strategie cenowe.
- Wprowadzenie i rozwój produktu.
- Sprzedaż produktu.
Ilość godzin – 16h
Cena szkolenia – 1200 zł
Zapewniamy:
- materiały szkoleniowe,
- wyposażone sale,
- kameralne grupy.
Po kursie uczestnik otrzymuje:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN)
- certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł
- certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł