Uncategorized

Cel szkolenia – celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z efektywnym zarządzaniem produktem z wykorzystaniem zarządzania strategicznego i marketingu produktu. Uczestnicy poznają zagadnienia związane z wprowadzaniem nowych produktów, planowaniem ich rozwoju, analizy finansowej produktów oraz zarządzania produktem w sprzedaży.

 

Do kogo skierowane szkolenie– dla kadry kierowniczej, specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. produktów, „product managerów”

 

Tematyka szkolenia:

  1. Rola i cele product managera.
  2. Analiza rynku.
  3. Analiza konkurencji.
  4. Strategie cenowe.
  5. Wprowadzenie i rozwój produktu.
  6. Sprzedaż produktu.

 

Ilość godzin – 16h

Cena szkolenia – 1200 zł

 

Zapewniamy:

  • materiały szkoleniowe,
  • wyposażone sale,
  • kameralne grupy.

 

Po kursie uczestnik otrzymuje:

  • zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN)
  • certyfikat w języku polskim dodatkowo 30 zł
  • certyfikat w języku angielskim dodatkowo 30 zł